Informujemy, że papierowe legitymacje szkolne dla uczniów mogą być wydawane tylko do 12 lipca 2024 r. (na podstawie § 74 ust. 2 rozporządzenia MEiN z 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków).
Legitymacje wydawane po 12.07.2024 r. będą musiały mieć formę kart wykonanych z PCV.
W związku z powyższym, prosimy o sprawdzenie, czy Państwa dzieci mają ważne legitymacje i "wyrobienie" ich niezwłocznie, ponieważ po 12 lipca 2024 r. nie będzie możliwości uzyskania ich w dotychczasowym trybie.
Można wystąpić o wystawienie duplikatu legitymacji, jeśli dziecko zgubiło lub legitymacja jest zniszczona. Wnioski do pobrania są w sekretariacie. Koszt wydania duplikatu to 9 zł.
Legitymacje papierowe, które uczniowie aktualnie posiadają będą ważne do ukończenia szkoły podstawowej.